Klantenservice
- Algemene voorwaarden Bekijk onze algemene voorwaarden
- Verzenden & retourneren Bezorg informatie
- Disclaimer Disclaimer
- Privacy Policy Informatie over onze privacy standaarden
- Betaalmethoden Hoe kun je betalen?
- Over ons Over ons
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1. Bedrijfsgegevens
1.1 Contactgegevens
Bedrijfsadres
[email protected]
Afhalen is helaas niet mogelijk.
Voor zakelijke afnemers is onze showroom op afspraak te bezoeken.
1.2 Bereikbaarheid
Openingstijden:
Buiten deze tijden kunt u gebruikmaken van Whatsapp en Chat widget rechtsonder.
Telefoonnummers
België: (32) 078-484265 (van 9.00-16.00 uur op werkdagen).
Whatsapp Business: 036-2020910
Facebook Messenger en Live Chat, zie widget rechts onder
1.3 Bank- en inschrijvinggegevens
1.4 Retourzending
Het herroepingsrecht geldt niet voor zakelijke bestellingen. Van zakelijke klanten verwachten we dat ze eerst met ons contact opnemen.
Gratis retourneren vanuit België
Wilt u retour sturen vanuit België, vraag dan per e-mail een gratis POSTNL retourlabel aan bij ons. We maken dan een POSTNL label aan dat u kunt uitprinten en op het pakket kunt plakken.
Als het pakket voorzien is van dit label kunt u uw retourzending kosteloos afgeven op een POSTNL/bpost postkantoor locatie. Het label is voorzien van tracking zodat u en wij het verloop kunnen volgen. Wij raden u aan het verzendlabel, dat voor de heenzending is gebruikt, van het pakket te verwijderen.
1.5 Overige gegevens
Emounting is actief sinds mei 2012, daarvoor verkochten we al RAM Mounts via Laptopcomfort.nl
Emounting is bij de Benelux Office for Intellectual Property(BOIP) officieel geregistreerd als merk!
Krijnen eSolutionsis ook actief met Tabletsolution: Professionele iPad en tablet oplossingen voor o.a. retail, restaurant, hotel, bank, bibliotheek of beurs. Gebruiksvriendelijk en beveiligd! (sinds maart 2012)
1.6 Klachtenafhandeling
Wij hopen en vertrouwen erop dat een ieder tevreden zal zijn met zijn/haar nieuwe aankoop. Zou er onverhoopt toch een meningsverschil optreden, laten wij die klacht dan fatsoenlijk afhandelen:
- Heb je een klacht, laat het ons binnen 7 dagen na ontvangst van het product weten
- Hiervan ontvangt je dan binnen 24 uur een ontvangstbevestiging
- We proberen door samen te overleggen wat we gaan doen: Nieuw product of geld terug
- Komen we er samen niet uit en je wilt verdere stappen ondernemen, neem dan contact op met Stichting Webshop Keurmerk.
- Kunnen we dan nog niet samen door één deur, dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie van het Webshop Keurmerk.
Algemene Voorwaarden: ARTIKEL 15 Geschillen
1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene
voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering
van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde
producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door
de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie
Webshop Keurmerk via [email protected].
3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien
de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft
voorgelegd.
4. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken,
indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van
faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd.
5. Indien naast de Geschillencommissie Webshop Keurmerk een andere erkende of bij de
Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie
bevoegd is, is voor geschillen die andere Geschillencommissie bij uitsluiting bevoegd.
2. Opmerkingen en vragen van klanten
2.1 Er ontbreekt wat lak op de RAM kogel?
RAM kogel lijkt "slordig" afgewerkt, lijkt wel of ze gebruikt is?
Waarschijnlijk bedoeld u dat er in de hals enige beschadigingen in de poedercoat laag zitten.
Dit komt omdat het injecteren van het rubber op de aluminium kogels na het poedercoaten onder verhitting plaatsvindt in een mal. Hierdoor kan de poedercoating iets beschadigen. Dit is puur cosmetisch en heeft geen invloed op de kwaliteit.
De tekst van RAM:
During the ball moulding process, the castings are positioned inside a hardened steel mould. When the two halves of the mould come together, they seal around the post, or neck of the castings.
The clamping force from the mould and the force of the rubber being injected over the post, may, sometimes cause the powder coat on the neck of the part to be cracked or flaked. This is completely normal and does not affect the performance of the ball in any way.
There are stops to prevent the parts from being forced out of the ball mould, these rest at the base of the casting.
These stops will sometimes leave an artefact (the pinch marks) after the ball has been moulded. This is due to the extreme forces being exerted on the part.
2.2 Hebben jullie ook een winkel waar ik terecht kan?
Doordat ons concept gebaseerd is op het aanbieden van kwalitatief zeer goede producten voor een scherpe prijs via internet, is het belangrijk onze kostenstructuur laag te houden. Wij hebben om die reden geen winkel of afhaalpunt, maar zijn uitstekend per telefoon, chat of e-mail bereikbaar.